Поиск
Wishlist
  • Ваш кошик порожній!

Обрані товари

Обмін і повернення

Обмін і повернення

Придбаний у просторі eleven-eleven.com.ua товар Ви завжди можете повернути протягом 14 календарних днів з моменту отримання посилки*, за умови, якщо він не був у вжитку, а його оригінальна упаковка (безпосередньо та, в якій Ви отримали сам товар – це коробка з-під аромапаличок чи зіп-пакет), товарний вигляд і споживчі властивості (етикетки, ярлики, що містять характеристики товару) збережені.

*Згідно з Додатком №3 до постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 р., поверненню НЕ підлягають:

  • парфумерно-косметичні вироби;

  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Щоб повернути товар, будь ласка, виконайте наступні дії:

1. Акуратно упакуйте ТОВАР в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також у комплекті). Під оригінальною упаковкою маємо на увазі коробку, в якій цей товар було отримано. ВАЖЛИВО! ОРИГІНАЛЬНА УПАКОВКА МАЄ БУТИ без пошкоджень (без скотчу, написів, наклейок та інших елементів, які можуть зіпсувати товарний вигляд, частиною якого є і упаковка). 

2. Ви можете надіслати нам товар «Новою Поштою» або привезти самостійно за адресою: м. Київ, проспект Соборності 7а, «B-1», шоурум eleven : eleven aroma. «Нова пошта» — відділення 365, вказати цей номер +380989674603. Дякуємо) 

3.  Напишіть нам у зручний для Вас спосіб — у телеграм, інстаграм, на сайт або на пошту. Вкажіть причину повернення та номер ТТН, і наші колеги з радістю допоможуть Вам вирішити питання. 

       3.1. Зайдіть до найближчого відділення УДППЗ «Укрпошта» та надішліть товар разом із заповненим бланком та розрахунковим чеком (який Ви отримали разом із товаром) простим поштовим відправленням (НЕ ПОДАТКОВИМ ПЛАТЕЖЕМ) за адресою: Україна, м. Київ, проспект Соборності 7а, «В-1». Зверніть увагу! Вартість відправки посилки оплачує Відправник. У разі відправки повернення за допомогою відділень «Укрпошта» ми компенсуємо вартість відправлення, якщо Ви вкладете у посилку чек про оплату УДППЗ «Укрпошта».

        3.2. Зайдіть у будь-яке відділення «Нової Пошти». Вкажіть, будь ласка, дані отримувача: 

  • отримувач > ФОП «Броєва К.В.» (ПОВЕРНЕННЯ)

  • адреса отримувача > Україна, м. Київ, проспект Соборності 7а, «В-1»

  • телефон > +38 0989674603

  • 365 відділення «Нової Пошти» 

Увага! У разі відправки повернення через відділення «Нової Пошти» вартість відправки не компенсується.

Зверніть увагу! У разі повернення товарів, при купівлі яких вами були сплачені митні збори / податки державі, дані платежі, а саме сума митного збору (податку), поверненню не підлягають.

Повернення коштів відбувається протягом 14 робочих днів з моменту успішного прийняття посилки на самому складі повернення (не плутати з доставкою на поштові відділення) після проходження експертизи товару (яка орієнтовно займає від 3-х до 5-ти робочих днів). Про повне прийняття фахівцями складу вашого повернення ви будете повідомлені спеціальним листом на електронну адресу, або за номером телефону, зазначеним Вами у замовленні, за яким здійснюється повернення.

ПОВЕРНЕННЯ

У разі, якщо товар переданий Вам із частковим недотриманням або з порушенням умов замовлення з вини нашого простору, що стосуються асортименту, комплектності, кількості або якості товару, Ви маєте право подати скаргу продавцю (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення і зажадати повернення сплачених грошових коштів.

З усіх питань повернення товарів Ви завжди можете отримати консультацію фахівців Центру Обслуговування Клієнтів eleven-eleven.com.ua: у месенджері Facebook, директ-повідомленнях Instagram, telegram, або за адресою робочої електронної пошти eleven-elevenua@gmail.com (щодня з 10:00 до 20:00).